Rabarbersaftprovsmakning

Fick en flaska av vännen Camillas rabarbersaft idag. Självklart var jag tvungen att provsmaka och jämföra hennes saft med min.

rabarbersaftsmakning


Jens rabarbersaft: (till höger) Luktar och smakar rabarb, men är tyvärr ganska svag. Inte så syrlig som jag hoppats men ändå väldigt god.

Camillas rabarbersaft: (till vänster) God. Mycket god. Tyvärr bättre än min. Smakade i och för sig väldigt mycket citrus, vilket ju inte är fel i sig ... men det är inte rabarb. Vacker färg. Dessutom använde hon tillsatser som plockade bort alla småpartiklar i saften och gjorde den helt klar.

//Jens

Kommentarer
Från: Kattis

Åh, vad sugen jag blev på rabarbersaft. Får jag göra på söndag.
Ha en trevlig kväll!

2008-05-22 klockan 20:00:38
Länk: http://kattis11.blogg.se
Från: VintageRetroPrinsessa

kul och intresant med en
matblogg
här kommer jag kika in fler ggr ;)

2008-05-22 klockan 20:08:30
Länk: http://www.bambii.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn
Kom ihåg mig!
E-mail (publiceras inte)

Länk

Kommentar

Trackback
RSS 2.0